DSpace Repository
دور التسويق المباشر على اتخاذ قرار شراء الزبون للخد السياحية دراسة حالة وكالة حطاطبة تور بولاية تيبازة
Login
DSpace Home
→
3. Mémoires de Master
→
3.Faculté des Sciences Economiques,Commerciales et des Sciences de Gestion
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
دور التسويق المباشر على اتخاذ قرار شراء الزبون للخد السياحية دراسة حالة وكالة حطاطبة تور بولاية تيبازة
تلايجي زوبيدة
URI:
http://hdl.handle.net/123456789/4371
Date:
2021-01-31
Show full item record
Files in this item
Name:
Thése finale.pdf
Size:
26.89Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
3.Faculté des Sciences Economiques,Commerciales et des Sciences de Gestion
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register