DSpace Repository
تق مٌٌ جودة الخدمة ف المؤسسة الس اٌح ةٌ الحمو ةٌ و أثرها على رضا الزبون دراسة حالة فندق مؤسسة التس رٌٌ الحموي "زكار" – حمام ر غٌة
Login
DSpace Home
→
3. Mémoires de Master
→
3.Faculté des Sciences Economiques,Commerciales et des Sciences de Gestion
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
تق مٌٌ جودة الخدمة ف المؤسسة الس اٌح ةٌ الحمو ةٌ و أثرها على رضا الزبون دراسة حالة فندق مؤسسة التس رٌٌ الحموي "زكار" – حمام ر غٌة
يزيد حاج محمد, سعيد تواتي
URI:
http://hdl.handle.net/123456789/3099
Date:
2019-07-31
Show full item record
Files in this item
Name:
مذكرة تقييم جودة ...
Size:
2.495Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
3.Faculté des Sciences Economiques,Commerciales et des Sciences de Gestion
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register