DSpace Repository
الخداع التسويقي و اثره على القرار الشرائي للخدمة الصحية دراسة مقارنة بين المؤسسة العمومية مكور حمو و العيادة الخاصة البسمة صحية –عين الدفلى-
Login
DSpace Home
→
3. Mémoires de Master
→
3.Faculté des Sciences Economiques,Commerciales et des Sciences de Gestion
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
الخداع التسويقي و اثره على القرار الشرائي للخدمة الصحية دراسة مقارنة بين المؤسسة العمومية مكور حمو و العيادة الخاصة البسمة صحية –عين الدفلى-
فرحول محفوظ, قوادري رزقـــــــــــي
URI:
http://hdl.handle.net/123456789/2536
Date:
2018-07-31
Show full item record
Files in this item
Name:
rar.rar
Size:
854.9Kb
Format:
Unknown
View/
Open
Name:
rar.rar
Size:
854.9Kb
Format:
Unknown
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
3.Faculté des Sciences Economiques,Commerciales et des Sciences de Gestion
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register