DSpace Repository
تنمية العلاقة مع الزبون كأساس لبناء ولائه للعلامة التجارية. دراسة حالة المركز التجاري UNO بعين الدفلى
Login
DSpace Home
→
3. Mémoires de Master
→
3.Faculté des Sciences Economiques,Commerciales et des Sciences de Gestion
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
تنمية العلاقة مع الزبون كأساس لبناء ولائه للعلامة التجارية. دراسة حالة المركز التجاري UNO بعين الدفلى
ذهبية مشتة, أتفرح محمد فظلي
URI:
http://hdl.handle.net/123456789/2115
Date:
2016-07-31
Show full item record
Files in this item
Name:
تنمية العلاقة مع ...
Size:
1.676Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
3.Faculté des Sciences Economiques,Commerciales et des Sciences de Gestion
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register